KATILIMCI MEMNUNİYET ANKETİ

Sayın Katılımcımız;
Yönetimimiz ve çalışanlarımız ile ilgili olarak ISO 9001:2008 Standardı 5.1.2 (Müşteri Odaklılık Maddeleri gereği; Siz değerli katılımcılarımıza daha iyi hizmet sunabilmemizde, bize ışık tutacak tavsiye, eleştiri ve önerilerinize büyük önem veriyoruz. Sizlerin düşüncelerinizi alabilmemiz için bu formu doldurup, tarafımıza geri göndermenizi önemle arz ediyoruz.

İlgi ve yardımlarınız için teşekkür ederiz.

 

Lütfen Değerlendiriniz 5 - Çok İyi 4 - İyi 3 - Orta 2 - Kötü 1 - Çok Kötü
Hizmet kalitemizin uygunluğu
Çevreye ve iş güvenliğine verdiğimiz önemden memnuniyetiniz
Hizmetin uygulama aşamasındaki memnuniyetiniz
Acil taleplerinizi cevaplandırabilme yeteneğimizdeki memnuniyetiniz
Teslim edilen işlerin talebinize uygunluğundaki memnuniyetiniz
Personellerimizin bilgi birkim ve tecrübesindeki memnuniyetiniz
Bize ihtiyacınız olduğunda tarafımıza ulaşılabilirlik memnuniyetiniz

Yorumlarınız ve şikayetleriniz için sayfanın en altındaki bölümü kullanınız.

 

OSB BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ PERSONELİ Genel Değerlendirme

 

Lütfen Değerlendiriniz 5 - Çok İyi 4 - İyi 3 - Orta 2 - Kötü 1 - Çok Kötü
Hizmetlerimiz genel olarak değerlendirildiğinde
Diğer yorum ve görüşleriniz
(Hizmetlerimizi nasıl iyileştirebiliriz?)

 

OSB YÖNETİM KURULU Genel Değerlendirme

 

Lütfen Değerlendiriniz 5 - Çok İyi 4 - İyi 3 - Orta 2 - Kötü 1 - Çok Kötü
Hizmetlerimiz genel olarak değerlendirildiğinde
Diğer yorum ve görüşleriniz
(Hizmetlerimizi nasıl iyileştirebiliriz?)

 

onay kodu
Anketiniz gönderildi. Teşekkürler!